Любі друзі! Рада зустрітись з Вами у своєму блозі! Сподіваюсь, Вам буде цікаво подорожувати його сторінками, знаходити для себе щось нове, поглибити знання із англійської мови, разом зі мною пережити певні події з життя вчителя або згадати про те, що було цікавого і незабутнього. Маю надію, Ваша подорож буде корисною.

Методичний кейс

📖 Motivation in English Language Learning
📖Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках англійської мови

📖Батьківські збори ''Адаптація п'ятикласників НУШ до навчання у середній школі"

📖Впровадження Концепції НУШ про національно- патріотичне виховання на уроках англійської мови



Tips for teachers of English to develop their professional competence.

Here is a selection of top tips to help teachers of English develop their professional competence. They cover issues of professional conduct, strategies for dealing with students and their language production, the importance of meaningful communication and the example the teacher sets.

Professional conduct

Be prompt and punctual because promptness and punctuality lead to systematic work.

You are bound by the virtue of your professional growth to change and modify your approach to fit the ever-changing factors in the fields of learning and teaching. Therefore, seek the best ways to improve and brush up your English .

Evaluate your teaching tactics occasionally through self-criticism, which is highly constructive and leads to perfection.

Classroom management

Create a relaxed atmosphere in the classroom to achieve students` participation.

Discipline and firmness are of paramount importance especially when students practise group work. The friendly relationship between you and the class has its vital impact on the students' attitude towards learning the language.

Teacher's approach

Be creative because much of the teacher's success depends upon his/her imaginative power, originality and creativity. Teaching is more an art than a science.

Be an example of a good planner and organizer. By doing so, you encourage your students to develop their planning and organizational abilities.

Preparing the lessons regularly and adequately makes you surefooted in the classroom. It sets your mind at ease and makes you realize the main aim of the lesson. Do not over-plan. Make your lesson plan brief, informative, clear and purposeful. Include various activities to suit the individual differences in the classroom.

Be active. An active teacher means an active lesson. Avoid being indifferent because this creates a sort of boredom in the classroom.

Make your lesson enjoyable because the ability to enjoy is the key to effective learning. Remember that what one learns through enjoyment, one never forgets and its effect on the memory never fades. Lack of interest means lack of response.

Language production

Involve your students in authentic communication situations, which encourage a continuous flow of speech. In fact, the acquisition of the language depends on practising it naturally.

Give your students every possible chance to use the language. Talk as little as possible to give the students the opportunity to interact. Do not over teach. Make the lesson student centred, not teacher centred.

Teach the language in appropriate social contexts. Relate the word to a sentence, the sentence to a situation and the situation to real life.

Use the teaching media properly to make the lesson more attractive and perceptive. They save time and effort.

Use effective means to eradicate errors. Always look at what they have achieved rather than at what they have failed to achieve.

Be accurate in evaluating your students' achievement. The marks given should be in conformity with the real standard of the class.

Working with vocabulary

Vocabulary is crucial for getting meaning from a written or oral text. Without knowledge of key vocabulary in a text, a learner may have serious trouble understanding the message.

Teaching the meaning of individual words, however, will not ensure that learners can read a text with understanding.

To understand a text, learners need to know words, and 'knowing a word involves knowing: its spoken and written contexts of use, its patterns with words of related meaning…


АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Аналіз уроку іноземної мови вимагає як всебічних знань про урок, так і спеціальних умінь його спостереження та оцінювання. Складність аналізу уроку полягає не тільки в багатоплановості останнього, але й у специфічності окремих його компонентів і типів. Проте існують певні характеристики, які є обов'язковими для кожного уроку іноземної мови. Це, насамперед, відповідність конкретного уроку основним вимогам до уроку іноземної мови, обумовленим специфікою цілей, змісту і технології навчання саме цього предмета в середніх навчальних закладах. Реалізація вчителем саме цих вимог повинна стати об'єктом загального аналізу уроку іноземної мови, метою якого є цілісна оцінка уроку через призму його особливостей, в однаковій мірі притаманних усім типам уроків. До таких вимог відносяться:

— цілеспрямованість уроку;

— структурна цілісність і змістовність уроку;

— активність учнів на уроці;

— відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання;

— результативність уроку.

 Схема загального аналізу уроку

І.   Цілеспрямованість уроку

1. Визначити тему уроку, місце уроку в тематичному циклі, тип уроку.

2. Назвати цілі уроку: практичні, виховні, загальноосвітні, розвиваючі.

3.Встановити відповідність поставлених цілей місцю уроку в тематичному циклі та типу уроку.

II. Структура та зміст уроку

1. Зафіксувати етапи уроку в їх послідовності.

2. Встановити відповідність прийомів навчання основним цілям уроку.

3. Оцінити раціональність співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ.

4. Назвати допоміжні засоби навчання, що використовувались та оцінити їх доцільність і ефективність.

5. Визначити розвивальну, виховну, освітню цінність мовленнєвого матеріалу уроку і вправ, їх відповідність віковим інтересам учнів.

ІІІ. Активність учнів на уроці

1. Визначити основні форми взаємодії вчителя та учнів уроці, їх місце /на якому етапі, для виконання  завдань/ та ефективність.

2. Назвати прийоми стимулювання мовленнєвої і розумової активності учнів.

IV. Мовленнєва поведінка вчителя

1. Визначити відповідність мовлення вчителя мовній нормі, його адаптованість до рівня мовної підготовки учнів та вимогам шкільної програми.

2. Визначити ступінь володіння виразами класного вжитку.

 3. Оцінити чіткість і доступність формулювання вчителем завдань для учнів та зверненість його мовлення до учнів.

4. Визначити доцільність використання рідної мови вчителя на уроці.

5. Встановити співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці.

V. Результативність уроку

1. Підсумувати те, чого навчились учні на уроці.

2. Визначити відповідність рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленим цілям

 3. Оцінити об'єктивність та мотиваційний потенціал виставлених учителем оцінок.

АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Тема ______________________________________________________

Клас___________Дата________________________________________

Школа______________________________________________________

Вчитель_____________

Зміст, хід уроку___________

Висновки

Види, етапи мовної діяльності (взаємопов’язані, недостатньо-логічно-послідовно, обумовлені/не обумовлені змістом уроку)

Реалізація мовленнєвої компетенції (так, ні, частково):в аудіюванні, в говорінні, в читанні, в письмі

Реалізація мовної компетенції: лексична, граматична

Реалізація соціокультурної компетенції:

Застосовані види роботи:

Використання аудіовізуальних засобів навчання:

Забезпечення зворотного зв’язку з учнями:

Використання Мовного Портфоліо:

Учні оперують(фонетичним, лексичним, граматичним)  матеріалом на рівні (слова, речення, репліки, зв’язного висловлювання)

Учні проявили уміння і навички (стійкі, слабкі, незадовільні) під час оперування: лексичними одиницями, граматичними структурами в усному спілкуванні, читанні 

Інтерес учнів до вивчення іноземної мови: (великий, значний, незначний, відсутній)

Учитель уміє використати, узагальнити і систематизувати суб’єктивний досвід учня (так, ні, частково)

Характер домашнього завдання,   спосіб подачі (вчасно, невчасно коментовано,   не коментовано):

Типові недоліки в мовній підготовці школярів:

Доцільність і ефективність використання автентичних матеріалів:

Теоретичний рівень уроку:

Оригінальність структури уроку:

Пізнавальна спрямованість уроку: Реалізація розвиваючої функції уроку:

Використання інноваційних методів навчання:

Реалізація виховної функції уроку:

Методичний рівень уроку:

 

Ваші пропозиції: ________

 

Немає коментарів:

Дописати коментар