Учителю
Не забувайте, що ґрунт, на якому будується ваша педагогічна
майстерність,- у самій дитині, в її ставленні до знань і до вас, учителю. Це
бажання вчитися, натхнення, готовність до подолання труднощів. Дбайливо
збагачуйте цей грунт, без нього немає школи.
В. О. Сухомлинський
Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма
проміжними ланками й прагнули досягти її.
Я. А. Коменський
Про те, наскільки
цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів.
Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх
усього заняття.
Давайте
дітям максимально виявити свою ініціативу. Вчіть учнів самостійно
думати і працювати.
Не у всіх дітей
вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не давайте учням зневіритись у своїх силах.
Кожен
учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте
на це.
Чогось навчитися
можна тільки практикою.
Створюйте
проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
Якщо дитина
дивується — вона починає мислити. Нові ідеї — продукт творчої уяви.
Плануйте дискусії,
диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
Зацікавленість —
найдужча мотивація до навчання.
Учитель не повинен
говорити без упину. Діти не встигають за його думками.
Філософія школи
Японська народна мудрість говорить:„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна,
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть
дерева,
Якщо ви мислите на сто років уперед –
учіть та виховуйте дітей
Немає коментарів:
Дописати коментар